7. marca 2017

POZOR! Ignoruješ 1 CENT z výdavku či zo zeme ? Život Ti to poriadne spočíta !




1 "obyčajný" cent, možno si povieš. Je to najnižšia možná nominálna hodnota, akou môžeme platiť. Z jedného centu u nás ešte nik nezbohatol, ako sa hovorí. Alebo žeby predsa len ?

Takmer celý svoj doterajší život som žila v jednom obrovskom omyle a život mi to neskôr poriadne spočítal. Preto som sa rozhodla napísať tento článok a natočiť aj video, ktoré je nižšie, aby si aj TY predišiel tejto fatálnej CHYBE.




Čítaj tiež: TYPOLÓGIA OSOBNOSTI: 4 základné TYPY ĽUDÍ. Ktorý z nich si TY?





Pred krátkou dobou som uverejnila na svoju nástenku na Facebooku obrázok s otázkou, či si berieš, alebo nechávaš tak výdavok z obchodu či zo zeme. 

Išlo o malú anketku, ktorú si možno aj pamätáš a odpovede boli absolútne rôzne, tu je pár príkladov:




























































Čo je však správne robiť ? Brať, či nechať tak 1 cent z výdavku či zo zeme ?




ODPOVEĎ: TY si musíš brať každučký 1 cent !  Prečo ?



Natočila som o tom špeciálne video, kde VYSVETLENIE s mincami rozoberám hĺbkovejšie:





V ankete to najlepšie vystihol Ján Dulák: 


 


Pamätaj: "Ako zaobchádzaš s malými vecami, podľa toho Ti prídu do života väčšie."






       Čítaj tiež: 59 MOST BEAUTIFUL PLACES IN THE WORLD




Každučký 1 cent je Tvojim darom v živote



Možno si teraz hovoríš: "no dobre, ale keď chcem nechávať občas peknej čašníčke tringelt ?" Odpoveď je: Kľudne, môžeš, ak to tak cítiš. Ja sama to tak robím a rada dávam tringelty. No daj si pozor, aby si nenechával centy všade, kade chodíš, lebo život Ti to neskôr zráta tak ako mne. Hlavne, pokiaľ vidíš na zemi čoby len 1 cent, ten zdvihni určite.
Čoby som ja dala za to, keby to mne niekto kedysi povedal.






Samozrejme, toto je len jedna zo stratégií, ako získať v živote viac príležitostí či peňazí, hĺbkovejšie túto tému budem rozoberať už onedlho na prednáške vo Viedni aj na SR, keďže tu žiaľ nemám toľko priestoru. 

Teším sa, že nielen mne, ale aj účastníkom, ktorí mi písali sa po aplikovaní týchto stratégií začalo dariť a suma peňazí na bankovom účte sa začala násobiť diametrálnym smerom hore a do života začali chodiť správny ľudia a príležitosti. A pritom sme sa fantasticky zabavili, zasmiali a zatancovali:




Viac fotiek nájdeš TU:





Príbeh o chudobnom Jankovi, ktorý z 30 centov vygeneroval rovných 100 euro za deň vďaka výdavku


V roku 2014 som mala možnosť spoznať jedného mladého muža, ktorý ma požiadal o pomoc ohľadne zlepšenia vzťahov v jeho manželstve. Volal sa Janko. Ešte pred samotným kaučingom, sa mi sťažoval, že nemá dostatok peňazí.

Keď som sa ho pýtala, kam plynú jeho výdavky (príjmovo bol na tom dosť slušne), tak sme zistili, že ich rozhadzuje kade-tade, kde sa len dá, napríklad v automate si denne dá 3 kávy. Navrhla som mu, že či si do práce nemôže brať svoju vlastnú, cenovo to vyjde tretinu. "Však to je iba 25 centov!" Áno, no pokračovala som ďalej, "lenže Ty si ich denne dáš 3 a to je 75 centov denne. A mesiac má 30 dní priemerne a to máme 22,50 !"


V obchode si môže kúpiť kávu rovnakej kvality za 5 euro a vydrží mu vyše mesiaca. Ušetril by tým minimálne 17 euro.
Hlavný "kameň úrazu" bol v tom, keď som zbadala, že pri pokladni nechal 30 centov výdavok! Navrhla som mu, aby si ten výdavok radšej zobral. Poslúchol ma. Pýtala som sa ho, že či takto bežne necháva výdavky. Povedal, že stále, kde len ide. Vysvetlila som mu už vyššie spomínanú myšlienku, že:



"ako zaobchádzaš s malými vecami, podľa toho Ti prídu do života väčšie."






To znamená, že pokiaľ sú Ti ľahostajné tie centíky - drobné mince, dávaš akoby životu najavo, že Ty nepotrebuješ peniaze a tým pádom si akoby odoženieš väčšie príležitosti, peniaze...

Zaujímavé však bolo, že hneď, čo si tento Janko vzal tých 30 centov z výdavku, ako som mu poradila, tak na druhý deň mu jeden podnikateľ daroval len tak 100 euro. Sám tomu neveril, lebo v živote sa mu to ešte nestalo ! Prečo? Lebo dal jasne životu najavo, že si váži aj menšie peniaze a vďaka tomu mu prišli väčšie. 





Záver a zhrnutie:


1. Pokiaľ Ti vydajú v obchode čoby len 1 cent, vezmi si ich (aspoň vo väčšine prípadov),


2. Pokiaľ z času na čas túžiš dať v reštaurácii či bare tringelt, urob to tak z času na čas, pokiaľ tak cítiš (pokiaľ tak stále neurobíš, nejde v žiadnom prípade o lakomstvo či sebectvo),

3. Váž si každučký 1 cent, ktorý Ti do života príde a poďakuj za neho. Nikdy ho neignoruj či nezahadzuj, je Tvojim darom v živote a pokiaľ si budeš vážiť aj menšiu sumu peňazí, neskôr Ti príde do života aj väčšia suma peňazí či väčšie príležitosti.

 A čo TY ? Berieš si "medenáče" z výdavku v obchode alebo ich nechávaš len tak ? Dvíhaš centíky zo zeme alebo ich nechávaš ďalej na zemi ?

Podeľ sa o Tvoje skúsenosti dole v komentároch!


Čítaj tiež: Povedz mi, v akej polohe spíš a ja Ti poviem Tvoje povahové črty!





Andrea Urbašíková

Kouč, Certifikovaná Lektorka psychológie Neuro-Linguistického Programovania (NLP Practicioner), Školiteľka, Fitness-motivátorka, Foto-modelka, Organizátorka spoločenských podujatí a Autorka idey: "Zdravé telo, zdravý duch."


"Pokiaľ si v Tvojom živote pomohol aspoň jednému človeku, tak Tvoj život má zmysel."
                       (Muhammad Ali)


REFERENCIE si pozri kliknutím SEM:



TOP najčítanejšie články:








POZOR! Duchovné príčiny všetkých chorôb. Na čo Ťa v živote upozorňuje daná choroba ?



                                                                                                                   POZOR! 20 vecí, ktoré ľudia najviac ľutujú na smrteľnej posteli! Robíš ich aj TY ? (2. ČASŤ)





















VIDEO: Viem, prečo neznášaš JESEŇ ako tisícky iných ľudí ! Tu je pravý dôvod:




                                                           50 múdrych rád od starčeka.Tá 48-ma Ťa dostane!



                                                                                                                            PSYCHOLÓGIA FARIEB. Čo znamená ktorá farba na podvedomej úrovni ?











































































DOKONALOSŤ! Ako to vyzerá, keď sa spojí PRÍRODA s ČLOVEKOM ?


POZOR! Piatok 13-teho je opäť TU !!! Je to všetko FAKT či FIKCIA ???









36 NAJLEPŠÍCH poznámok od učiteľov! Tá 8-ma Ťa dostane!






54 NAJ FOTIEK internetu, ktorým úplne unikla POINTA! Videl si ich už všetky ?













Rozhovor: Z obyčajného študenta úspešný podnikateľ s funkčným biznisom. Ako sa mu to podarilo?




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára