13. júna 2016

VIDEO: STAGNUJEŠ vo svojom živote? Táto 1 otázka ŤA nakopne na maximum!

Stagnuješ? Alebo dokonca upadáš?

Či práca, vzťahy, chudnutie, škola alebo zdravie. Možno sa Ti občas stáva, že začneš mať časom akúsi "krízu" alebo stagnáciu.
To sa občas stáva, však sme ľudia a je to v poriadku.




Čítaj tiež: Ako som sa vyliečila z ALERGIE za 5 minút pomocou psychológie rýchlo a ľahko ?


Z pohľadu psychológie ide len o obranný mechanizmus ľudského tela pred prežitím.
Priznám sa, že som takúto stagnáciu zažila pred nedávnom.
Ráno som mala ako vždy vstávať o 4 ráno na tréning. No vzhľadom na to, že deň predtým sme mali extrémne náročný silový tréning, nevládala som vstať. Katabolické stavy, svalovica, posledný deň v týždni a dokonca aj silný dážď ma začali ovládať a odrazu som mala akúsi výhovorku: "však mám nárok aj na oddych, regenerovať predsa musím. Celý týždeň podstivo makám, tak si zaslúžim odpočinok."

No odrazu som si spomenula na 1 zázračnú otázku, ktorú ma naučil môj životný mentor. Táto otázka ma vykopla z postele ako raketa a čo sa stalo potom?


Čítaj tiež: TYPOLÓGIA OSOBNOSTI: 4 základné TYPY ĽUDÍ. Ktorý z nich si TY?


Nielen, že som vstala ráno na tréning a zašla som do posilovne na bicykli tam aj späť cez pol mesta, ba dokonca som si išla zabehať na súťaž, kde som dokonca získala aj parádny diplom. Toto všetko som stihla do 8. hodiny ráno. A potom hurááá, pracovať.

Poznám mnohých, ktorý vstávajú o 11. hodine a potom sa sťažujú, že sa im nedarí, nemajú peniaze a podobne. Poznáš takých aj Ty?



Sľúbená "čarovná otázka":

"No, tak už Aďa nechoď ako pes okolo horúcej kaše a prezraď tú čarovnú otázku, ktorá Ťa nakopla a pomáha všetkým." 
Tú čarovnú otázku sa dozvieš v nasledujúcom videu, ktoré som nahrala špeciálne pre Teba. 
Preto pokiaľ chceš vedieť tú zázračnú otázku, klikni na červený link TU:




Čítaj tiež: POZOR! 1 banálna vec, ktorú robia ÚSPEŠNÍ. Robíš ju aj TY ?



Čítaj tiež: POZOR! Duchovné príčiny všetkých chorôb. Na čo Ťa v živote upozorňuje daná choroba ?


Rada na záver:

Vždy, keď Ťa chytí v živote kríza či stagnácia, tak si spomeň na túto otázku a garantujem Ti, že Ťa stále nakopne vpred. Práve vďaka nej si totižto uvedomíš, že pokiaľ budeš pokračovať v "ničnerobení", tak Ťa to bude ťahať na dno.
A čo Ty? Máš v živote výsledky alebo výhovorky? Pretože oboje mať nemôžeš! Napíš mi dole do komentára.
Prajem Ti veľa šťastia v Tvojom napredovaní!

Čítaj tiež: Povedz mi, v akej polohe spíš a ja Ti poviem Tvoje povahové črty!



Andrea Urbašíková

Kouč, Certifikovaná Lektorka psychológie Neuro-Linguistického Programovania (NLP Practicioner), Školiteľka, Fitness-motivátorka, Foto-modelka, Organizátorka spoločenských podujatí a Autorka idey: "Zdravé telo, zdravý duch."


"Pokiaľ si v Tvojom živote pomohol aspoň jednému človeku, tak Tvoj život má zmysel."
                       (Muhammad Ali)


REFERENCIE si pozri kliknutím SEM:



TOP najčítanejšie články:








POZOR! Duchovné príčiny všetkých chorôb. Na čo Ťa v živote upozorňuje daná choroba ?



           


                                                                    Najväčší jed pre Tvoj organizmus! No cukor to nie je! Konzumuješ túto potravinu často ?


                                                                                                                   POZOR! 20 vecí, ktoré ľudia najviac ľutujú na smrteľnej posteli! Robíš ich aj TY ? (2. ČASŤ)























VIDEO: Viem, prečo neznášaš JESEŇ ako tisícky iných ľudí ! Tu je pravý dôvod:




                                                           50 múdrych rád od starčeka.Tá 48-ma Ťa dostane!



                                                                                                                                    PSYCHOLÓGIA FARIEB. Čo znamená ktorá farba na podvedomej úrovni ?






























































VAROVANIE! Opakované DIÉTY: Mozog už nevie, že má chudnúť! Ako z toho rýchlo von ?



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára