7. februára 2017

Rozhovor: Z obyčajného študenta úspešný podnikateľ s funkčným biznisom. Ako sa mu to podarilo?

Lukáš Zajac, študent vysokej školy mal od útleho detstva jasný cieľ: podnikať a mať sa lepšie. Prvýkrát som tohto mladého chlapca mala možnosť stretnúť v Trenčíne, keď sa mi po jednom školení na ulici prihovoril a neskôr si ma našiel aj na Facebooku. 
Potom ma oslovil s prosbou o pomoc, aby som ho naučila pár sratégií zo psychológie predaja. Neskôr zavítal aj na môj seminár „Každým dňom bližšie k cieľom". No ešte pred tým, niečo o jeho živote.

Povedz niečo o sebe ?
Som Lukáš, mám 21 rokov a momentálne študujem manažment na vysokej škole. Pochádzam z priemernej rodiny a vždy som žil taký obyčajný – normálny život. Do 18-tky som nemal ani poriadne vzťahy so ženami a ani peniaze.

 


Čítaj tiež: POZOR! 1 banálna vec, ktorú robia ÚSPEŠNÍ. Robíš ju aj TY ?



"Už ako malý chlapec som mal obrovské vízie."

Už ako malý som miloval autá a túžil byť obchodníkom. No nie hocijakým, ale takým, ktorý bude ľuďom vracať väčšiu časť peňazí z nákupu späť. Zdalo sa to prv ako niečo nereálne.
No o 16 rokov neskôr, keď som raz kúpil 2 parfumy a krém v hodnote cca 30€, tie parfumy boli tak super, že 9 mojich priateľov  v priebehu týždňa boli nakúpiť u  dílera na moje doporučene. Sám som neveril, čo sa stalo, keď mi vrátili viac ako dvojnásobok môjho nákupu a potom ďalšie 3 mesiace mi vracali hodnotu môjho nákupu aj keď som nič nenakupoval! Úžasné!
Čas plynul. Prešlo viac ako 14 mesiacov od prvého nákupu. Každý mesiac môžem priemerne nakúpiť v hodnote 18 € a to úplne zdarma.


Čítaj tiež: TEST osobnosti: Podľa DVERÍ Ti poviem, aký si !!!




To je skvelé. A ako si ďalej pokračoval ?

Uvedomil som si, že moje poslanie je podnikať. Čo som si dal do hlavy, tak to sa mi splnilo aj napriek odhovárania okolia, výsmechu, že kde čo ja v živote dosiahnem. Tak všetko, čo som chcel, mám. Našiel som si nádhernú priateľku (akurát budeme spolu výročie 3 roky). Som na vysokej škole, žijem si tak ako som chcel a v 21-tke mať vlastný biznis je niečo fantastické.






Takže akému biznisu sa venuješ a čo je jeho cieľom ?

Na mojej web stránke www.zajate.sk učím domácnosti stratégiu, ako neplatiť za nákupy a mesačne tak ušetriť v priemere 60-100€ mesačne, čo sú slušné peniaze.
Mojimi prírodnými produktmi robím ľudí šťastnejšími a zdravšími a hlavne nakupujú s radosťou, lebo vedia, že sa im to vráti.
Keď som kedysi ja ušetril, mohol som si v minulosti povedať fajn, ušetril som a život by išiel ďalej, alebo spraviť z toho obrovskú príležitosť. Vzal som papier a pero a začal som písať. Po pár nociach z vlastných skúsenosti  vznikol projekt tento unikátny projekt.

Je možné ešte vstúpiť do Tvojho tímu ?

Žiaľ, po odštartovaní tohoto biznisu sa to takmer okamžite kapacitne zaplnilo. No, keďže idem rozširovať tím, mám ešte posledné 2 voľné miesta.




Teším sa, že podľa Tvojich slov som Ti aj ja pomohla na odštartovanie Tvojho biznisu a po seminári „Každým dňom bližšie k cieľom“, čo som organizovala, sa Ti udiali v krátkej chvíli zaujímavé veci. Ako konkrétne Ti tento seminár pomohol ?


Práve po absolvovaní tohto školenia som si jasne stanovil priority a začal ich využívať a výsledok sa dostavil takmer okamžite! Dokonca, hneď na druhý deň po aplikovaní jedinej malej stratégie, ktorú som sa tu naučil sa udialo toto:

„Do hodiny mi prišla objednávka.“

"Každému odporúčam, aby absolvoval školenie, tréningy, ktoré robí Aďka. Odlišuje sa od iných NLP trénerov  tým, že to robí s láskou a neskutočnou ľahkosťou. Ďakujem."



                              Viac sa Lukáš vyjadril v tomto videu:







Číta nás aj dosť ľudí, ktorí nevedia ako ďalej v živote kráčať. Aké 3 rady by si im dal na záver ?

    1. Ak máte akýkoľvek sen, nevzdávajte sa ho, aj napriek tomu, že sa Vám budú smiať a odhovárať.

    2. Vystúpte z komfortnej zóny a začnite hneď, nečakajte na lepšie časy, ideálne podmienky, lebo takto nikdy nezačnete.

    3. Vzdelávajte sa a buďte najlepší, čítajte veľa kníh, pozerajte zdarma videá, čítajte veľa článkov o Vašom obore.

Ďakujem krásne Lukáš, že som mala tú možnosť spoznať tak ambiciózneho mladého chalana ako si TY a teším sa, že si sa rozhodol kráčať svojou životnou cestou a plniť si svoje sny a nie sny niekoho iného. Som rada, že som Ti aj ja mohla pomôcť na Tvojej ceste životným poslaním. A prajem Ti, aby sa Ti aj naďalej darilo a inšpiroval si ďalších ľudí. Dávam Ti palec hore a mega rešpekt !


A čo TY ? Plníš si svoje ciele alebo ciele niekoho iného ? Pridáš sa k Lukášovi aj TY ?


Čítaj tiež: Povedz mi, v akej polohe spíš a ja Ti poviem Tvoje povahové črty!



Andrea Urbašíková

Kouč, Certifikovaná Lektorka psychológie Neuro-Linguistického Programovania (NLP Practicioner), Školiteľka, Fitness-motivátorka, Foto-modelka, Organizátorka spoločenských podujatí a Autorka idey: "Zdravé telo, zdravý duch."


"Pokiaľ si v Tvojom živote pomohol aspoň jednému človeku, tak Tvoj život má zmysel."
                       (Muhammad Ali)


REFERENCIE si pozri kliknutím SEM:



TOP najčítanejšie články:








POZOR! Duchovné príčiny všetkých chorôb. Na čo Ťa v živote upozorňuje daná choroba ?



           


                                                                    Najväčší jed pre Tvoj organizmus! No cukor to nie je! Konzumuješ túto potravinu často ?


                                                                                                                   POZOR! 20 vecí, ktoré ľudia najviac ľutujú na smrteľnej posteli! Robíš ich aj TY ? (2. ČASŤ)



























VIDEO: Viem, prečo neznášaš JESEŇ ako tisícky iných ľudí ! Tu je pravý dôvod:






                                                           50 múdrych rád od starčeka.Tá 48-ma Ťa dostane!



                                                                                                                                    PSYCHOLÓGIA FARIEB. Čo znamená ktorá farba na podvedomej úrovni ?






























































VAROVANIE! Opakované DIÉTY: Mozog už nevie, že má chudnúť! Ako z toho rýchlo von ?



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára