22. marca 2021

36 NAJLEPŠÍCH poznámok od učiteľov! Tá 8-ma Ťa dostane!

Dostal si aj TY niekedy v škole poznámku ?

Myslím, že sa občas stáva, keď žiak dostane poznámku od učiteľa. No, nasledujúce "netradičné" poznámky do žiackej knižky, ktoré dostali žiaci Ťa určite pobavia. Tak, nech sa páči, tu sú:



1. "Bol pristihnutý v školskej jedálni, ako bozkáva spolužiačku."

2. "Vytiahla na hodine telesnej výchovy bez dovolenia kozu a celá trieda cez ňu skákala."

3. "Na výlete do Terezína sa nechal zavrieť do plynovej komory."
4. "Priniesol na hodinu prášok na pečenie a predstieral, že predáva drogy."

5. "Smeje sa mi za chrbtom do očí."

6. "Vošiel som do triedy a on sa mi nepostavil."
7. "Nemal žiacku knižku a odmietol mi ju dať."

8. "Vyvolaný prehlásil, že nebude odpovedať bez advokáta."

9. "Nepovedal svoje meno, pretože je tu vraj inkognito."

10. "Behá po stene."

11. "Jedol Drago, a keď som sa ho opýtala, čo to robí, povedal, že mu to chutí."

12. "Desiatuje cibuľu a obťažuje zápachom."

13. "Desiatuje pomôcky na výtvarnú výchovu."

14. "V divadle málo tlieskal."

15. "Hodil špongiu na spolužiačku a tá po dopade na zem spravila mláčku."

16. "Keď som vášho syna vyvolala k tabuli, povedal: Napíšte mi päťku, desiatujem!"

17. "Močí do výšky očí."

18. "Váš syn mal nedovolený vstup do školy."

19. "Volal na chlapcov, aby sa išli pozrieť na hovno v záchode."

20. "Nepíše si, čo hovorím, píše iba to, čo potrebuje."

21. "Ohrozoval spolužiakov nožíkom, ktorý potreboval až na tretej vyučovacej hodine."

22. "Pľul na schodoch na nižšie postaveného učiteľa vyššieho ročníka."

23. "Pri hodine dejepisu zapálil lavicu a navádzal zvyšok triedy, aby ma upálili."

24. "Pri hodine onanuje, vraj za svetový mier."

25. "Priniesol do školy jed na potkany s úmyslom vyskúšať ho na učiteľovi."

26. "Simuloval školské zvonenie budíkom a keď som mu na to prišla, tvrdil, že ho o to požiadal školník."

27. "Svoj neskorý príchod ospravedlnil tým, že hviezdy chodia vždy neskoro. Vysvetlite prosím vášmu synovi, že je žiakom základnej školy a nie hviezdnej sústavy."

28. "Dievčatám siaha na mliečne vaky."

29. "Váš syn zjedol polovicu pracovného zošita. Neviem, čo si mám o tom myslieť, dajte mu najesť, inak vás nahlásim na sociálnom úrade. Ďakujem."

30. "Vaša dcéra včera na technickej výchove bez dovolenia lietala na metle a ohrozovala seba aj okolie."

31. "Vhodným spôsobom upozornite syna, že nie je vhodné strkať spolužiačke ruky medzi nohy."

32. "Nechá sa od spolužiakov obchytkávať a nehlási to učiteľovi."

33. "Zametá učebňu vypchatým tchorom a ničí tak školské pomôcky."

34. "Znehodnotil Mendelejevovu sústavu vymysleným prvkom Spermium."

35. "Žiak počas prestávky robí zhyby na krku svojho spolužiaka."

36. "Rozbila spolužiakovi desiatu."

Zdroj: cooler.sk

Bonus na záver:



Tak čo, ktorá poznámka ŤA pobavila najviac ? Podeľ sa o to do komentára ! Alebo si dostal niekedy ešte originálnejšiu poznámku ?


Andrea Urbašíková
Lektorka psychológie Neuro-Linguistického programovania, Motivátorka a autorka projektu: Som šťastné dieťa 


"Pokiaľ si v živote pomohol aspoň jednému človeku, tak Tvoj život mal zmysel. (Muhammad Ali)



Môžete ma poznať:



TOP najčítanejšie články:








POZOR! Duchovné príčiny všetkých chorôb. Na čo Ťa v živote upozorňuje daná choroba ?



           


                                                                    Najväčší jed pre Tvoj organizmus! No cukor to nie je! Konzumuješ túto potravinu často ?


                                                                                                                   POZOR! 20 vecí, ktoré ľudia najviac ľutujú na smrteľnej posteli! Robíš ich aj TY ? (2. ČASŤ)



























VIDEO: Viem, prečo neznášaš JESEŇ ako tisícky iných ľudí ! Tu je pravý dôvod:






                                                           50 múdrych rád od starčeka.Tá 48-ma Ťa dostane!



                                                                                                                                    PSYCHOLÓGIA FARIEB. Čo znamená ktorá farba na podvedomej úrovni ?






























































VAROVANIE! Opakované DIÉTY: Mozog už nevie, že má chudnúť! Ako z toho rýchlo von ?



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára