11. októbra 2016

VIDEO: Viem, prečo neznášaš JESEŇ ako tisícky iných ľudí ! Tu je pravý dôvod:

Na úvod mám na Teba otázku:"Máš rád jeseň? Aké pocity v tebe vyvoláva sychravé počasie, opadané stromy, hmla, dážď, tma ? Teraz je jeseň. To je neklamným znakom toho, že príroda sa pomaly chystá na zimný spánok, začínajú padať listy, často prší, je sychravo, veľmi vlhko, hmla, skoro sa stmieva... Sám to poznáš.
Vždy, keď začínajú tieto typické znaky jesene, sledujem statusy na sociálnych sietiach: "To je ale mizerne hnusné počasie! Neznášam jeseň! Snáď prichádza koniec sveta! Do ..., zase prší, zas budem mať mokré nohy!..."
Je však zaujímavé, že táto "statusová smršť" začína vždy na jeseň. 
Mnoho ľudí priraďuje k jeseni akúsi "zodpovednosť". (Cítim sa mizerne, pretože je jeseň). Ako to však v skutočnosti je?


Čítaj tiež: Ako som sa vyliečila z ALERGIE za 5 minút pomocou psychológie rýchlo a ľahko ?

V nasledujúcom videu som odhalila pravú príčinu toho, prečo sa aj TY možno zle cítiš a máš depresie práve na jeseň. Možno ŤA to prekvapí, no počasie s tým nemá vôbec vôbec nič spoločné:



Viac TU:



Pravé príčiny Tvojej jesennej depresie dopodrobna:




Ako som uviedla v predchádzajúcom videu, ide len o akési "natrénované správanie", ktoré sme si priradili k jeseni. Tvoje podvedomie tým pádom každý rok spúšťa akési automatické správanie, že jeseň je niečo zlé a mám mať depresie. Prečo práve jeseň?




Čítaj tiež: TEST osobnosti: Podľa DVERÍ Ti poviem, aký si !!!



Dôvody, prečo neznášaš jeseň a ani si si to neuvedomil:


1. Na jednej strane, jeseň symbolizuje koniec niečoho pekného - koniec leta, keď sme chodili v šatách, šortkách, tričkách, keď sme mali ako školáci 2 mesiace prázdnin, keď sme chodili po dovolenkách, mali kopec voľna, keď sme chodili do táborov, keď sme spoznali letné lásky, keď sme chodili ku starkej, keď sme sa osviežovali na kúpaliskách, jedli zmrzlinu, keď sme chytali bronz na slnku, keď sme chodili na večerné prechádzky...proste, keď nám bolo sveta žiť !
Žiaľ, "nevinná" jeseň za to nemôže, že krásne leto skončilo.


Čítaj tiež: POZOR! 20 vecí, ktoré ľudia najviac ľutujú na smrteľnej posteli! Robíš ich aj TY ? (2. ČASŤ)



2. Na druhej strane, jeseň paradoxne symbolizuje aj začiatok - začiatok niečoho nového, neznámeho. Mám na mysli začiatok školského roka, začiatok semestra na vysokých školách a s tým spojené zápočty, prvé skúšky a testy, stresy, veľa učenia po vyše 2-mesačnom leňošení. A to vo väčšine prípadov prináša stavy úzkosti, depresie, strachu.
Strach z niečoho nového, neznámeho. Možno nastupuješ na novú školu a ideš mať úplne nových spolužiakov aj profesorov a z toho môžeš mať aj obavy.

3. Na tretej strane, dôvod môže prameniť aj z Tvojej minulosti - negatívnej skúsenosti, ktorá sa udiala na jeseň. Tým pádom vo väčšine prípadov podvedomie spúšťa automaticky rovnakú reakciu: "Je jeseň = depresie, smútok, žiaľ, pretože na jeseň sa mi stalo to a to." (Ide o podvedomý proces).


Čítaj tiež: PSYCHOLÓGIA FARIEB. Čo znamená ktorá farba na podvedomej úrovni ?

Príbeh mladíka, ktorý neznášal jeseň, ani nevedel prečo:

Zhruba pred rokom som mala klienta, ktorý ma požiadal o pomoc. Niekoľko rokov sa trápil minulosťou, brzdila ho v tom, aby sa posunul tam, kam chce. Povedal mi nasledovné:

Klient: "Nedokážem zabudnúť na svoju bývalú, s ktorou som sa pred niekoľkými rokmi rozišiel a ktorá mi veľmi ublížila a podvádzala. Veľmi by som chcel už nový vzťah, ale nejde to dáko!" Stále po robote začnem na svoju ex silno myslieť a keď je jeseň, je to ešte horšie, prosím pomôž mi!" 


Z jeho komunikácie som hneď vedela vydedukovať, že ide len o natrénované správanie podvedomia. A keďže mladík mal vzťah s jeho bývalou priateľkou práve počas jesene, priraďoval si k jeseni veľmi negatívne stavy správania. Preto som s ním urobila párminútové dve cvičenia zo psychológie, pri ktorých som zmenila príbeh jeho podvedomiu tak, aby pracovalo v jeho prospech a nie v neprospech. Proste vytvorila som nové neuro-dráhy v jeho mozgu a dala som jeho minulosti iný príbeh, iné parametre. A výsledok ?




Mladík ostal týždeň po sedení ticho. Ani sa neozval, nič. Po vyše týždni mi zazvonil telefón a volal mi:

Klient: "Dobrý deň, ja tomu nedokážem uveriť!" Ja už vôbec nemyslím na svoju bývalú! Ja neviem, ako je to možné, no vééééľmi pekne ďakujééém!"

Vravím si, že paráda. Príbeh ešte zďaleka neskončil. Mladík si po našom sedení do mesiaca našiel novú priateľku, ba dokonca na jeseň! Momentálne sú už zasnúbení a čoskoro budú mať svadbu.

Aj takéto príbehy ma sprevádzajú životom. A to je jeden z dôvodov, prečo svoj job tak milujem. 


Čítaj tiež: Povedz mi, v akej polohe spíš a ja Ti poviem Tvoje povahové črty!





4. Na jeseň, resp. začiatkom novembra máme pamiatku zosnulých. Kedy si len opať pripomíname niečo nie veľmi príjemné - našich blízkych, ktorý už nie sú medzi nami. Ďalší dôvod, prečo neznášať jeseň.



Tipy, ako si zamilovať "zlú" jeseň:

Mnoho ľudí by možno teraz hovorilo: "Ale, však jeseň je krásna! Ja ju milujem!"
Je to možné. Pretože pre niektorých ľudí je jeseň dokonca najkrajšie ročné obdobie. Prečo? Lebo si k nej priraďujú pozitívne veci, vlastnosti. A to je rada, ktorú som spomínala aj vo videu a ktorú smieš aplikovať do praxe aj TY. 

My v NLP psychológii to nazývame "refraiming", teda zmena rámca (zdroj: nlp-akademia.sk). V živote hľadaj pozitíva pri každej udalosti. Aj pri tej "negatívnej". Možno taká udalosť nás mala iba k niečomu naučiť, posunúť nás ďalej. To isté platí aj pre jeseň. Dávaj fokus skôr na krásy jesene: pestrý farebný koberec listov, zber šťavnatej úrody, orieškov, svieži vzduch po daždi. Mimochodom: nalepšie fotky vznikajú práve na jeseň! Urob si selfie v pestrofarebnom parku. Ako dieťa si pamätám, že sme sa zvykli obhadzovať listami a bola to riadna sranda! Alebo keď sme hrabali lístie, tak sme sa hodili do tej kopy a boli sme ako v bavlnke. Robili sme si aj kytičky z javorových listov. Dokonca sme aj ich maľovali temperovými farbami a následne otláčali na biely papier. To bola nádhera!


 Čítaj tiež: Si PERFEKCIONISTA vo svojom živote ? TOTO sa Ti môže stať !


Keď som cestovala po arabských krajinách, tak mi domáci povedali, že u nich je dážď skutočný klenot, pretože u nich prší raz za 21 rokov. Dokonca v Dubaji, keď zaprší, ľudia vybehnú na ulicu a začnú tancovať, skákať, spievať od radosti, že prší. Skoro ako u nás, že ?


A čo TY? Našiel si ešte dáke pozitíva jesene ?





Andrea Urbašíková

Kouč, Certifikovaná Lektorka psychológie Neuro-Linguistického Programovania (NLP Practicioner), Školiteľka, Fitness-motivátorka, Foto-modelka, Organizátorka motivačných podujatí a pokračovateľka idey: "Zdravé telo, zdravý duch."


"Pokiaľ si v Tvojom živote pomohol aspoň jednému človeku, tak Tvoj život má zmysel."
                       (Muhammad Ali)




Čo povedali o Andrei iní ?

VIDEO: životný príbeh:





TOP najčítanejšie články:








POZOR! Duchovné príčiny všetkých chorôb. Na čo Ťa v živote upozorňuje daná choroba ?



           


                                                                    Najväčší jed pre Tvoj organizmus! No cukor to nie je! Konzumuješ túto potravinu často ?


                                                                                                                   POZOR! 20 vecí, ktoré ľudia najviac ľutujú na smrteľnej posteli! Robíš ich aj TY ? (2. ČASŤ)



























VIDEO: Viem, prečo neznášaš JESEŇ ako tisícky iných ľudí ! Tu je pravý dôvod:






                                                           50 múdrych rád od starčeka.Tá 48-ma Ťa dostane!



                                                                                                                                    PSYCHOLÓGIA FARIEB. Čo znamená ktorá farba na podvedomej úrovni ?






























































VAROVANIE! Opakované DIÉTY: Mozog už nevie, že má chudnúť! Ako z toho rýchlo von ?



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára