10. mája 2023

POZOR! 20 vecí, ktoré ľudia najviac ľutujú na smrteľnej posteli! Robíš ich aj TY ?









H
ovorí sa, že smrť je jediná istota v živote človeka. Svojim spôsobom môžeme s týmto tvrdením súhlasiť. Avšak, spísal sa zoznam 20-tich najčastejších vecí, ktoré ľudia pravidelne ľutujú na smrteľnej posteli. Oni ich už nemohli zmeniť. No ako sa k tomu postavíš TY? Vezmeš si z nich poučenie alebo to jednoducho hodíš len tak za hlavu ? Nech sa páči:

1. "Necestoval som, keď som mal šancu."

 
Čím si starší, tým je to zväčša ťažšie. Pribúdajú záväzky, tie reálne aj tie v Tvojej hlave.



2. "Nenaučil som sa ďalší jazyk."


Koľko rokov si sa nimi v škole trápil ? A koľko z tých hodín cvičenia, skúšok a úloh si reálne aj zužitkoval?


3. "Zostával som v nefungujúcich vzťahoch." 

Partnerských, kamarátskych. Ak si zvolíš, že zostaneš v nešťastnom vzťahu, zvolil si si, že zostaneš smutný a nešťastný.


4. "Nestaral som sa dostatočne o svoj zovňajšok."



Vrásky, škvrny, neupravené a mastné vlasy, ošúchané, tmavé a vyťahané oblečenie. Treba z času na čas dať úctu aj svojmu telu a kúpiť si pekné oblečenie, ísť na masáž, kozmetiku, kaderníkovi...






5. "Bál som sa."


 A keď sa spätne pozeráš, rozmýšľaš, čoho vlastne.


6. "Kašľal som na pohyb."
 

Presedel si polovicu života v práci a druhú si sa vyvaľoval na gauči alebo pri počítači. Keď budeš mať 40, 50...budeš len snívať o tom, kým si teraz mohol byť.

7. "Zostal som v príšernej robote."

Chápem, musíš z niečoho platiť účty. Lenže ak zároveň aktívne nepracuješ na zmene, stráviš v tom pekle ďalších 40 rokov a ani si to neuvedomíš.


8. "Neuvedomil som si, aký som krásny."


A najškaredší si si pripadal práve v časoch, keď si bol najkrajší. Spomenieš si na to, keď si budeš prezerať svoje fotografie.


9. "Bál som sa povedať: Ľúbim ťa!"




Keď budeš starší, nebude Ťa už trápiť, či tá láska bola opätovaná. Dôležité bude, že si ju dal pocítiť.


10. "Nepočúval som svojich rodičov."

Časom pochopíš, že väčšinou mali pravdu. Hoci nie je to podmienka, no vždy mali pozitívny úmysel a chceli Ti len to najlepšie.



11. "Väčšinu života som strávil ľutovaním sa."

Máš to totiž oveľa ľahšie, než zvyšok populácie. Oveľa, oveľa ľahšie. Pre inšpiráciu pozri tohto muža, ktorý nemá ani ruky ani nohy a svoju "jedinečnosť" využil vo svoj prospech. Teraz je jeden z najbohatších mužov sveta. On sa totižto nikdy neľutoval.



12. "Príliš ma trápilo, čo si o mne ostatní myslia."

Totálna zbytočnosť. O 20 rokov si na to ani nespomenieš. Úspešnému človeku je úplne jedno, čo si o ňom iní myslia. Aj to je dôvod, prečo je úspešný.


13. "Neuvedomoval som si prítomnosť Tu a Teraz."

Keď sleduješ, ako rýchlo deti rastú, uvedomíš si, aký je život krátky. Vychutnávaj si ho tu a teraz.



14. "Priveľa som pracoval."

Niekedy sa môžeš aj zodrať, ale ak Ti chýba v živote niečo dôležité, ako láska, šťastie a pod., práca túto prázdnotu nezaplní.



15. "Nespravil som viac pre ostatných."

Robí to život zmysluplnejším. Dobrovoľníci by o tom vedeli rozprávať.

16. "Bral som sa príliš vážne."

Život je zábavnejší a jednoduchší, ak sa neberiete smrteľne vážne.


17. "Nenasledoval som svoju vášeň. Plnil som ciele iným, no nie sebe."


Byť zabezpečený je skvelé, ale za akú cenu? Uvedomíte si to až vtedy, keď bude neskoro.

18. "Strávil som málo času s rodinou a ľuďmi, ktorých mám rád." 

Často možno tráviš veľa času v práci a rodinu dávaš bokom. Smieš to od dneska robiť inak.


19. "Nevybudoval som si sieť kontaktov."


Keď prídeš o robotu, keď budeš potrebovať pomoc, raz jednoducho príde ten moment, keď pochopíš, o čom to celé je. Ak to ešte nevieš náhodou.

20. "Nebol som šťastný."

Niektorí ľudia si neuvedomia, že šťastie je stav, ktorý dokážu ovládať sami a je to otázka rozhodnutia a nie akéhosi šťastia, náhody či dedičnosti.



Na záver mám otázku na TEBA:

"Ako to budeš robiť od dnes inak, aby si žil naplno?"
Alebo žiješ svoj život podľa svojich túžob a presdstáv presne ako si si to vysníval, keď si mal 5, 10, 15 či 20 rokov ? Ak áno, v takom prípade Ti gratulujem, lebo si jeden z mála. No pokiaľ NIE - kto rozhoduje o tom, aký budeš mať život ? Veľa šťastia :)

Tak čo, dáva Ti to zmysel ?




Andrea Urbašíková
Lektorka psychológie Neuro-Linguistického programovania, Motivátorka a autorka projektu: Som šťastné dieťa 

"Pokiaľ si v živote pomohol aspoň jednému človeku, tak Tvoj život mal zmysel. (Muhammad Ali)


Môžete ma poznať:



REFERENCIE si pozri kliknutím SEM:



TOP najčítanejšie články:




Po 5-tich rokoch som si znova dala bielu múku. TOTO všetko sa mi stalo !!!




POZOR! Duchovné príčiny všetkých chorôb. Na čo Ťa v živote upozorňuje daná choroba ?

           





                                                                    Najväčší jed pre Tvoj organizmus! No cukor to nie je! Konzumuješ túto potravinu často ?






VIDEO: Viem, prečo neznášaš JESEŇ ako tisícky iných ľudí ! Tu je pravý dôvod:




    


                                                       50 múdrych rád od starčeka.Tá 48-ma Ťa dostane!



                                                                                                                                    PSYCHOLÓGIA FARIEB. Čo znamená ktorá farba na podvedomej úrovni ?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára