3. mája 2016

Ako som sa vyliečila z ALERGIE rýchlo a ľahko ?

Žeby to bola len obyčajná náhoda? Alebo...

Vyše 25 rokov ma liečili na alergiu. Od narodenia mi diagnostikovali alergiu na peľ z tráv, kvetov a obilovín. Predpisovali mi drahé lieky, kvapky, injekcie a inhalátory na dýchanie.
Celý život mi lekári a okolie tvrdilo, že alergia sa nedá nikdy vyliečiť, maximálne tlmiť, no mám sa zmieriť s tým, že alergiu budem mať navždy. Vraj mám to aj genetické. Bodka.

Avšak, ja som sa rozhodla inak. Po úspešnom vyštudovaní Neuro-Linguistického Programovania (najvyššej formy psychológie), som sa dokázala vyliečiť z alergie za 5 minút vďaka jednoduchému cvičeniu zo psychológie.
Odrazu moje výsledky po testovaní boli negatívne. Oznámili mi, že definitívne končím s liečbou alergie. Náhoda? Alebo akýsi zázrak na podvedomej úrovni?


A teraz si radšej sadni: Alergia vôbec NEEXISTUJE! Je to iba...

Dobre čítaš. Alergia absolútne neexistuje! Je to iba natrénované správanie našej podvedomej mysle, ako nás naprogramovalo buď okolie, blízki, no najmä farmaceutický priemysel. Prečo?
Minule som si robila rozpočet, že za injekcie som každý rok platila 15 euro. Čo je úplne v pohode. 
Lenže v priemere 1 lekár má zhruba 2.000 pacientov = 30.000 euro pre farmaceutický priemysel!
A to ešte nerátam lieky, kvapky, inhalátory na predpis.
Takže, v konečnom dôsledku, o čo tu konkrétne ide? Zase o biznis!


Ako sa prejavuje "alergia" ?

Viem veľmi dobre, ako sa cíti silný "alergik", najmä na jar. Ja som doslova nenávidela jar, pretože s ňou som si spájala samé trápenie, bolesť, kýchanie, kašeľ, enormné svrbenie očí, záchvaty...

Kým sa rovesníci hrali vonku, ja som musela byť zavretá doma a pozerať sa maximálne tak z okna.

"Alergény" poznáme rôzne. Na peľ z tráv, roztočov, zvierat, jedla...

Dokonca ma učili, že pokiaľ sa nelieči alergia, môže to prepuknúť až do astmy. No super správou je, ani tá neexistuje!


Pravda odhalená: Ako to v skutočnosti je ?


Ako som už vyššie uvádzala, ide len o natrénované správanie nášho podvedomia. Pretože nás už "naprogramovali" tak, že pokiaľ na jar začnú kvitnúť kvety, rásť vysoko tráva, začnú sa stromy zelenať a príroda sa začne obliekať do pestrých farieb, naše podvedomie automaticky začne spúšťať akési správanie a doslova si povie: 
"Aha, už to začalo všetko kvitnúť, tak teraz by som mal kýchať, mali by ma svrbieť oči, mal by som mať sople, malo by ma dusiť..."
Žiaľ, bežný človek si nedokáže vyliečiť alergiu sám. Žiadna škola či semináre nás to nenaučili. No za to dejiny ľudstva, algoritmy či básne sme ovládať museli. Ba dokonca, sme mali z toho aj skúšky.

Pokiaľ Ťa zaujíma hlbšie téma alergia, natočila som o nej aj kratučké video tuhttps://www.youtube.com/watch?v=ihfb8RD9lT4


Reálny dôkaz! Takto Ťa programujú, aby si mal "alergiu"

Už v minulom článku som spomínala tajnú fintu zo psychológie, že v živote sa treba sústrediť na to, čo chceme a nie na to, čo nechceme. Prečo je tomu tak, to už viac rozoberám na mojich prednáškach.
V každom prípade, farmaceutický priemysel chce to, čo my nechceme - aby sme boli chorí a kupovali od nich lieky. 
Určite si počul alebo niekedy čítal o "reťazovej reakcii liekov", že jeden liek spúšťa ďalšie zdravotné komplikácie a musíme si kúpiť tým pádom ďalší liek a takto to pokračuje dokola.
V skratke - farmaceutický priemysel nám vsúva negatívne obrazy do podvedomia, ktoré hovoria o tom, že pokiaľ si nekúpiš liek - budeš mať veľké zdravotné problémy.
Ako dôkaz som vybrala jednu aktuálnu reklamu na liek na alergiu.


Si pripravený? Teraz odhalím tajný trik negatívneho programovania Tvojho podvedomia v reklame na lieky proti alergii:




Na prvom obrázku je otec so synom, ktorí prišli na jar do prírody a zbadali  krásny, veľký, zelený strom:










No odrazu, ten strom sa zmenil na niečo hrôzostrašné - akýsi bodliak s obrovskými ostrými pichliačmi:





Následne otec so synom odchádzajú od škaredého bodliaka veľmi smutní a sklamaní preč.
Otec dokonca si dal vreckovku na nos, lebo sa mu spustili sople.



Avšak, našťastie to liek na alergiu všetko zachránil a keď sa zjavil na obrazovke, otec so synom sú šťastní, usmievajú sa a dokonca šťastný otec hojdá na strome synčeka.





Tak to je skutočne "happy end" ako z rozprávky, no nie?



Celú video-verziu tejto reklamy si môžeš pozrieť tu:

https://www.youtube.com/watch?v=2c6G9uNyaZ8

Vysvetlenie reklamy z pohľadu psychológie:

Z mojej dlhodobej praxe som zistila, že takmer celých 100%  klientov si  negatívne poznatky, skúsenosti, zážitky, fóbie, strachy, limity či obmedzujúce presvedčenia vykresľuje na podvedomej úrovni rovnako alebo veľmi podobne, ako to bolo v tejto reklame.
Zväčša ide o guľaté tvary, ostnaté, pichľavé, železné, chladné, studené a tmavšejfarby (viď obrázky v tomto odstavci).
Je to v podstate prirodzené, keďže celý život vnímame podobné reklamy, tak sme si to prisvojili.

Presne takto vníma naša podvedomá myseľ všetko negatívne. Ba dokonca, v reklame sú použité obrovské až giganticky veľké obrazy ( pichliač v reklame je niekoľkokrát väčší ako otec so synom).
Pre podvedomie platí, že čím väčšie obrazy, tým je pocit intenzívnejší a väčší.

Rýchly TIP, ako sa dostať z toho von a žiť naplno

Pokiaľ si dokážeš zistiť, ako to robíš na podvedomej úrovni, keď prežívaš alergiu, astmu, bolesť, strach alebo obmedzujúce presvedčenie, zmenši tento pocit úplne najviac, ako sa len dá. Čím menší bude negatívy pocit, tým lepšie pre Teba a podvedomie. Maj na pamäti, že tento pocit je nutné nahradiť pozitívnym! Tento pocit naopak zväčši na maximum! Tu platí opačné pravidlo - čím väčší bude pozitívny pocit, tým lepšie. Skrátka - podvedomiu treba dať iné parametre, než mal doposiaľ.

No, pokiaľ by si si nevedel s tým rady, určite Ti odporúčam - kontaktuj skúseného NLP trénera. Avšak prezisti si, aké má skúsenosti, prax, výsledky v obore, pretože na trhu je nemalé množstvo skvelých trénerov Neuro-Linguistického Programovania, ale málo výsledkov.

Keďže túto techniku ovláda len pár ľudí na svete, za jedno sedenie môžeš zaplatiť u skúseného NLP trénera od 300 - 500 euro, čo nie je málo peňazí. A možno si hovoríš, že je to drahé. No otázka je: V porovnaní s čím je to drahé? Lebo hodnotu, ktorú Ti to prinesie je niekoľkonásobne vyššia. A dokonca, u seriózneho trénera dostaneš 100% garanciu vrátenia peňazí v prípade nespokojnosti. Aby si nekupoval "mačku vo vreci". Lebo serióznemu lektorovi ide v prvom rade o dôveru, o ktorú nechce v žiadnom prípade prísť.

Ja si pamätám, že za svoj prvý osobný kaučing som platila na tú dobu 500 euro (1 krátke sedenie), v tej dobe som toľko nezarábala ani za mesiac, no to samozrejme nikoho nezaujímalo. No našla som spôsob, nie výhovorku. No dovolím si tvrdiť, že to bola moja jedna z najlepších investícií v živote, ktorá sa mi niekoľkonásobne už dávno vrátila. A to ani nehovorím o tom, koľko ma stálo celé štúdium psychológie Neuro-Linguistického Programovania. Prezradím len toľko, že som do neho vrazila totálne všetky celoživotné úspory.
Myslím, že už len preto, že som sa zbavila alergie navždy sa mi to oplatilo.


A čo na to lekári ?


Žiaľ, málo lekárov verí akýmsi zmenám na podvedomej úrovni. A dokonca rýchlym zmenám. Považujú to za akési šarlatánstvo, náhodu, niečo nemožné alebo že to môže byť aj zmenou stravy.
Mne tvrdili, že mi na to pomohla zmena stravy.
Na jednej strave, malý vplyv mohol byť aj zmenou stravy, keďže ja sa stravujem podľa individuality jednotlica dopodrobna podľa somato-typu, metabolického typu a krvnej skupiny, dovolím si tvrdiť, že strava s liečbou alergie až taký súvis nemala. Pretože optimálnej strave sa venujem už niekoľko rokov, no z alergie som sa vyliečila len po špeciálnom cvičení z Neuro-Linguistického Programovania, čo myslím, nie je náhoda.





Andrea Urbašíková

Kouč, Certifikovaná Lektorka psychológie Neuro-Linguistického Programovania (NLP Practicioner), Školiteľka, Fitness-motivátorka, Foto-modelka, Organizátorka spoločenských podujatí a Autorka idey: "Zdravé telo, zdravý duch."


"Pokiaľ si v Tvojom živote pomohol aspoň jednému človeku, tak Tvoj život má zmysel."
                       (Muhammad Ali)


REFERENCIE si pozri kliknutím SEM:



TOP najčítanejšie články:








POZOR! Duchovné príčiny všetkých chorôb. Na čo Ťa v živote upozorňuje daná choroba ?



           


                                                                    Najväčší jed pre Tvoj organizmus! No cukor to nie je! Konzumuješ túto potravinu často ?


                                                                                                                   POZOR! 20 vecí, ktoré ľudia najviac ľutujú na smrteľnej posteli! Robíš ich aj TY ? (2. ČASŤ)



























VIDEO: Viem, prečo neznášaš JESEŇ ako tisícky iných ľudí ! Tu je pravý dôvod:






                                                           50 múdrych rád od starčeka.Tá 48-ma Ťa dostane!



                                                                                                                                    PSYCHOLÓGIA FARIEB. Čo znamená ktorá farba na podvedomej úrovni ?






























































VAROVANIE! Opakované DIÉTY: Mozog už nevie, že má chudnúť! Ako z toho rýchlo von ?



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára