25. júla 2017

POZOR ! TOTO sa stane s Tvojim telom, keď PLAČEŠ !

Myslíš si, že plač je len výsadou bábätiek a malých detí? Si presvedčený, že plakať je prejavom slabošstva? A možno zastávaš názor, že minimálne správni chlapi neplačú. Ohľadom plaču stále panuje množstvo rozdielnych názorov a viac-menej je pripisovaný ženám, prípadne slabším povahám.

Čítaj tiež: POZOR! Ignoruješ 1 CENT z výdavku či zo zeme ? Život Ti to poriadne spočíta !




ČO JE TO PLAČ ?


V dnešnej dobe je plač považovaný ako prejav slabších pováh z negatívnych udalostí v našich životoch. Teda, akoby plač bolo niečo zlé.
Dokonca aj Wikipédia definuje plač, že je forma alebo príklad regresie (únik z napätej situácie pri nedosahovaní cieľa alebo neuspokojovaní potreby).  Aká je však pravda ?






JE PLAČ DOBRÝ ALEBO ZLÝ ?

Plač je v skutočnosti celkom prirodzenou reakciou nášho organizmu a navyše môže byť dokonca prospešný. Ako?

Psychológovia poukazujú na to, že plačom sa človek dokáže prirodzene zbaviť stresu a napätia. Pokiaľ cítiš potrebu vyplakať sa, nemal by si svoje pocity potláčať. Samozrejme, nemusíš sa rozplakať priamo na verejnosti alebo v nejakej nevhodnej situácii, ak Ti je to nepríjemné, no neskôr v súkromí pokojne svojej duši uľav a poplač si.
"So slzami sa z človeka vyplavujú negatívne pocity, bolesť a smútok. Ak si zo srdca poplačeš, zistíš, že sa cítiš lepšie a pokojnejšie. Plač má oslobodzujúcu silu."
zdroj: wanda.sk

Čítaj tiež: Povedz mi, v akej polohe spíš a ja Ti poviem Tvoje povahové črty!


POZOR ! TOTO TI HROZÍ, AK NEPLAČEŠ A VŠETKO DUSÍŠ V SEBE

Naopak, je dokázané, že ľudia, ktorí sa hrajú na silákov, neplačú, lebo to považujú za hanbu, majú väčší nábeh na onkologické choroby, civilizačné choroby a nábeh na rakovinu. Prečo?
Negatívne emócie, ktoré držíme v sebe majú silný kyselinotvorný charakter. Ak je organizmus extrémne prekyslený, je to ideálne aj pre rakovinotvorné bunky či iné vážne ochorenia. Však rakovina nie je nič iné ako následok dlhodobého trápenia a dusenia v sebe emócií niekoľko rokov. Deti to vedia veľmi dobre a preto plačú pomerne často. A je im jedno, že čo si od nich pomyslia iní. 


Čítaj tiež: Už si zistil svoje ŽIVOTNÉ POSLANIE? Vďaka TÝMTO otázkam to zistíš hneď!




ČO SA DEJE TVOJOM TELE, KEĎ PLAČEŠ:

Podľa niektorých výskumov slzy v dôsledku emócií majú iné zloženie – obsahujú tzv. hormón stresu adrenalín, ktorý sa pri plači vylučuje a tým dochádza k psychickému uvoľneniu, takže očistný efekt sĺz je aj chemickou záležitosťou. 

Čítaj tiež: POZOR! 1 banálna vec, ktorú robia ÚSPEŠNÍ. Robíš ju aj TY ?


PRÍBEH O MLADÍKOVI, KTORÝ ROKY NEPLAKAL A POTOM TO PRIŠLO...


Keď som strávila jedného Silvestra v Bratislave, stretli sme sa u kamaráta obrovská partia ľudí z celého Slovenska. Prerozprávali sme spolu celú noc a mnohí z nich sa ma pýtali na psychológiu, ako funguje naša podvedomá myseľ, ako jednoducho je možné zabudnúť na minulosť, oslobodiť sa z nej za pár minút a podobne.
Keď som na druhý deň odchádzala už domov, v mojej izbe bol jeden mladík, navonok sebavedomý úspešný podnikateľ s vlastným biznisom. Hanbil sa mi to povedať pred všetkými, no mne v súkromí sa prihovoril:
"Zaujalo ma, že je možné zabudnúť na minulosť. Veľmi by som potreboval od Teba pomoc, nedokážem zabudnúť na moju bývalú priateľku." Keďže som mala necelú polhodinu do odchodu domov, povedala som, že s nim urobím jedno krátke cvičenie z NLP. A tak sa aj stalo. V závere sa však stalo niečo neobvyklé: odrazu si musel sadnúť na posteľ so slovami: "Ja už nedokážem ďalej pokračovať." a veľmi sa rozplakal. Priznám sa, že takto silno som ešte nikdy nevidela plakať ešte nikoho.

Čítaj tiež: TEST osobnosti: Podľa DVERÍ Ti poviem, aký si !!

Keďže veľmi dobre viem, že plač je prirodzená vec, nechala som ho, dokonca som mu povedala, nech plače, že je to úplne v poriadku. 
"Som veľmi rád, že som si poplakal, už dlho som to chcel urobiť, no už roky som to držal v sebe, ďakujem Ti. Teraz viem presne, čo mám urobiť v mojom živote." 
Bola som rada, že sa mu uľavilo na duši, no bola som zvedavá, akú spätnú väzbu mi dá po cvičení. A necelý týždeň mi napísal TOTO:


Čítaj tiež: 50 múdrych rád od starčeka.Tá 48-ma Ťa dostane!




RADA NAD ZLATO: UROB SI DETOX TELA I DUŠE

Aj moji životný učitelia ma naučili, všetko dať zlé so seba von. Ako? My to voláme detox organizmu, neveril by si, že tieto jednoduché veci Ti tak rapídne pomôžu. Otestuj TOTO:


1.  Vypíš na papaier čo Ťa trápi, hnevá a potom papier roztrhaj a zahoď (nikdy nečítaj po sebe, čo si písal),


2. Choď si zacvičiť (to robím stále ja),



3.  Vykrič sa niekde v prírode nahlas,


4.  Zatancuj si 
(ja tancujem s účastníkmi takmer na každých mojich prednáškach a seminároch a robím to zámerne - aj takto účastníci detoxikujú)


5. Poplač si.




ZÁVER:


Keď to tak cítiš, plač pokojne. Nie je to žiadna hanba. Je to úplne v poriadku. Príroda veľmi dobre vedela, prečo to tak funguje. Je to akási emócia, ktorá prišla z nejakého dôvodu, mala prísť a ktorá odíde neskôr ako búrka.  Lebo skvelou správou pre TEBA je, že potom sa budeš usmievať ako slniečko a uľavíš telu aj duši. 
Držím Ti palce v Tvojom živote :)








Andrea Urbašíková

Kouč, Certifikovaná Lektorka psychológie Neuro-Linguistického Programovania (NLP Practicioner), Školiteľka, Organizátorka motivačných podujatí a pokračovateľka idey: "Zdravé telo, zdravý duch."

"Mojim poslaním je motivovať ľudí a naprávať ich na správnu životnú cestu, aby žili svoj šťastný život podľa seba."



"Pokiaľ si v Tvojom živote pomohol aspoň jednému človeku, tak Tvoj život má zmysel."

                                      (Muhammad Ali)


Čo povedali o Andrei iní ?




TOP najčítanejšie články:











POZOR! Duchovné príčiny všetkých chorôb. Na čo Ťa v živote upozorňuje daná choroba ?



                                                  POZOR! 20 vecí, ktoré ľudia najviac ľutujú na smrteľnej posteli! Robíš ich aj TY ? (2. ČASŤ)













VIDEO: Viem, prečo neznášaš JESEŇ ako tisícky iných ľudí ! Tu je pravý dôvod:







                                                  



                                                                              PSYCHOLÓGIA FARIEB. Čo znamená ktorá farba na podvedomej úrovni ?














































































e-mail: andrea.urbasikova.nlp@gmail.com

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára